Praca w Pekao Investment Banking S.A.

Kariera

Praca w Pekao Investment Banking S.A.

Pekao Investment Banking S.A. świadczy kompleksowe usługi w zakresie bankowości inwestycyjnej. Doradzamy w Polsce od ponad 30 lat. Specjalizujemy się w transakcjach fuzji i przejęć, corporate finance oraz w transakcjach rynku kapitałowego.

Obecnie zatrudniamy ponad 40 pracowników w biurze w Warszawie. Pracując w Pekao Investment Banking S.A. masz szansę zrealizować swoje ambicje zawodowe. Czerpiemy z różnorodności doświadczeń i talentów i stawiamy na rozwój. U naszych pracowników cenimy przede wszystkim wiedzę i doświadczenie oraz wykształcenie, profesjonalizm, kreatywność, bardzo dobrą znajomość języka angielskiego i skuteczność działania. Istotna jest także umiejętność pracy w zespole oraz odporność na stres, który jest nieodłącznym elementem cechującym rynki kapitałowe. Niezbędna jest umiejętność budowania dobrych relacji z klientami i współpracownikami.

Naszym pracownikom zapewniamy możliwość doskonalenia swoich umiejętności zawodowych poprzez pracę wśród wybitnych specjalistów z dziedziny rynków kapitałowych i bankowości inwestycyjnej oraz poprzez różnorodne szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne.

Profil kandydata

Pekao Investment Banking S.A. poszukuje utalentowanych kandydatów do pracy, z bogatym doświadczeniem zawodowym, nastawionych na sukces i nie obawiających się wyzwań i ciężkiej, ale za to interesującej pracy na rynku kapitałowym i bankowości inwestycyjnej.
Nasi pracownicy to ludzie kreatywni, posiadający wyższe wykształcenie, głównie finansowo-ekonomiczne, często poparte tytułem MBA lub Executive MBA oraz bogate doświadczenie zawodowe związane z rynkiem kapitałowym w Polsce i zagranicą. Nasi pracownicy to osoby o znakomitych zdolnościach analitycznych, którzy jednocześnie potrafią budować dobre relacje z klientami i współpracownikami.
U kandydatów najbardziej cenimy dobrą znajomość rynku kapitałowego i produktów finansowych, wyższe wykształcenie, znajomość języków obcych (szczególnie bardzo dobry poziom języka angielskiego), bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność pracy w zespole. Na szeregu stanowisk wymagane są również udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia, m.in.:

  • Makler Papierów Wartościowych.
  • Doradca Inwestycyjny.
  • CFA – Chartered Financial Analyst.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Polityka prywatności Akceptuję